Less is More… Ludwig Mies Van der Rohe

Ludwig Mies Van der Rohe 27 Mart 1886-cı ildə Almaniyanın Aachen şəhərində anadan olub. Memar olmağa qərar verib.
Ludwig Mies van der Rohe, 1962 by Yousuf Karsh
Ludwig Mies van der Rohe, 1962
1908-ci ildə Peter Behrens Studiyalarına qatılmadan əvvəl  daş oyma sənəti ilə məşğul olan atasının yanında çalışdı.
Daşları üst-üstə yerleştirmesini öyrənərək.
Onun, saf formalara və təbii materiallara olan dərin bağlılığı, yəqin ki, bu erkən təcrübəsindən irəli gəlməkdədir.
Özünün, memarlıq təhsiliylə əlaqədar olaraq belə demişdir:

«Rəsmi bir memarlıq təhsilim olmamışdır. Bir neçə yaxşı memarın yanında çalışdım və bir neçə yaxşı kitab oxudum. Hamısı bu qədər! »

 

BARCELONA PAVİLİON

5255085015_fd6f33d53d_o

Davamlı və axıcı bir xarakterdə olan daxili məkan, xarici divarlar tərəfindən
dayandırılmamış, xaricə sıçramış və xarici məkanla birləşmişdir.

Mies Van der Rohe”nin bu fikirləri, ilk olaraq, 1929-ci ildə Barselonada inşa edilən Alman
pavilyonunda reallaşmışdır.Pavilyon 1938-ci ildə söküldü və daha sonra 1986-cı ildə yenidən inşa edildi.

3474a90a6269db8e46b3eb2a2ef020f6

Kolonlarla dəstəklənən düz bir dama sahib olan pavilyonun daxili divarlarında şüşə və mərmərdən istifadə edilmişdir. Bu divarlar quruluşu desteklemedikleri üçün hərəkət edə bilərlər. Mies’in digər layihələrində də müşahidə edilən “boşluq, həcm, kosmos”  anlayışı bu Pavilyon’da da diqqətə çarpandır.

4452324abada6fd434cb0f33196b28bb

 

f63b3897eaaeed649c850e77db6fd081

FARNSWORTH Evi

593605493a3b3c140c60b2c8acc82e36

1951-ci ildə tamamlanan müasir memarlığın əhəmiyyətli nümunələrindən olan və tamamilə şüşə olan bu forma; Dr. Edith Farnswort üçün inşa edilmişdir.  Mies van der Rohe, bu dizaynı Çikagonun cənub-qərbində həftə sonu istirahət evi olaraq dizayn etdi.
0651e7a8ceac170289eaea9d88755035
Farnsworth Evi Mies van der ROHe’nin imzası kimidir. Bu quruluş monumental dəyərə sahibdir.Mies ‘in yalın estetik fikrinin parlaq nümunəsidir Farnsworth Evi. Modernizmin bütün ideal prinsiplərini bu nümunədə tətbiq olunmuşdur.

8fb08b033029284b5c531737c2a13c96

34cf6b36d8da17602f9fac54ad4e7381
Daxili məkan misli görülməmiş bir şəffaflıqla işlənilmişdir. Mies’in bu əsərlə ortaya çıxan final müvəffəqiyyəti daha sonrakı otuz ilə istiqamət verən memarlıq düşüncələridir.
Görünməz divarlar, yanmaz dam örtüyü, böyük bir vizual aydınlıq, ola bildiyi qədər ən böyük açıqlıq ən əhəmiyyətli xüsusiyyətləri olaraq tanınmaqdadır memarın bu əsəri.
Mies, eyni mənanın çərçivələri daxilində, müxtəlif əsərlər yaratdı.Mies, 50 yaşlarında, siyasi səbəblərlə Avropanı tərk edib Amerikaya getdi və oraya yerləşdi. «Nəyi və necə» inşa edəcəyini artıq yaxşı bilirdi.Fikirlərini reallaşdıra biləcəyi çox əlverişli bir mühit tapdı və geniş ölçüdə bir işlə vəzifələndirildi: İ.I.T. (Illinois Institute of Technology) Şəhərciyini layihələndirmək.

S.R._Crown_Hall

Bruno Taut and Hugo Haring kimi Alman memarlar onun işlərini şəffaf və üzvi memarlıqda bir inqilab olaraq adlandırmışlar.
1923 sonunda Mies’in stilində dəyişmələr oldu və Rus memarlığındakı üstünlüklərdən təsirləndi.
Lake Shore Dr. Apartments | Mies Van der Rohe. Chicago, 1950
Lake Shore Dr. Apartments | Mies Van der Rohe. Chicago, 1950
Filosof St. Augustine’in «Gözəllik həqiqətin aynasıdır » deyimi, Mies’in düşüncələrinin formalanmasında əhəmiyyətli bir faktor oldu.O, 1920-ci illərdə, həqiqəti və gözəllik duyğusunu ölçülərdə, nisbətlərdə və ritmlərdə tapmışdır. Sonra da, konstruksiyanın quruluş sənəti olduğunu kəşf etdi.
Mies van der Rohe | National Gallery | Berlin
Mies van der Rohe | National Gallery | Berlin
Mies, formonal saflığın qabaqcılı idi və o əsas fikirlərini bu məşhur deyimiylə bütünləşdirmişdir:

AZ, ÇOXDUR!(LESS İS MORE) 

Bununla, O, memarlıqda, çox olan şeylərin təmizlənməsini və nəticənin də, mümkün mərtəbə az işçinin mükəmməl sintezi və inkişafıyla əldə edilməsini nəzərdə tuturdu.Həqiqətən, müxtəlif «yaradıcı ruh» lar var. Bəziləri bir fikir tapar və həyatını onu mükemmelleştirməyə həsr edər. Digər bir növ yaradıcı ruh isə, bir nöqtə də dayana bilməz, davamlı olaraq inkişaf və həyatları boyunca dəyişə bilərlər.Mies van der Rohe, birinci qrupa bir nümunədir.
Mies, bir araşdırma müddətindən keçdikdən sonra şəxsiyyətini tapdı və sonra da işlərini
«Saf forma» üzərində birləşdirdi.

Onun tutumu, bütün səthlərin, hamısı və detalların dizaynında mükəmməl olmaqdan ibarət idi.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s