Memarlıqda İşıq

İşıq, canlıların hər şeyi görmələrini təmin edən bir enerji növüdür. İşıqlanma insanoğlunun özünü bilməsindən etibarən həmişə var olan bir anlayışdır. Olmazsa olmazıdır.
İşıq, hər şeyin gözəlliyini ortaya çıxaran bir faktdır. Bəzi anlayışlar yoxluğunda qiymətini bildirər, varlığı hiss etdirməz insana dəyərini. İşıqda bunlardan biridir əslində. Gözlərimizi apaydın bir mühitdə, çox deyil 30 saniyə bağlı saxlasaq, daha sonra varlıqdan yoxluğa düşməyin necə hiss olduğunu dərk etmiş olarıq.Gözlərimizi açdığımız zaman isə göz qamaşdırıcı bir görünüşə sahib olduğumuzu görüncə, işığın həyatımızdakı əhəmiyyətini anlayarıq.
İşıq bütün canlı dünyası üçün çox əhəmiyyətlidir. Daha ətraflı düşünsək işıq olmaz isə, bitki olmaz, heyvan olmaz, insan olmaz, hətta həyat belə olmaz. Gecə günəş batdığı zaman  və ya mekanlarımıza gündüzləri kifayət qədər işıq düşmədikdə bizlərdə süni aydınlatmalara müraciət etməli oluruq.
Coliseum - Roma, İtaliya
Coliseum – Roma, İtaliya
İnsanların süni işıqlandırmaya müraciət etməsi, memarlıqda işıqlandırmanın əhəmiyyətini ortaya çıxarmaqdadır. Qısacası yaşadığımız mühiti düzgün işıqlandırma ilə fərqinə varılar edə bilərik. İstifadə edilən materialın növü, əks etdirdiyi işığın növü, bu işığın bucağı, mühitdəki sayı hamısı çox əhəmiyyətli faktorlardır. Doğru işıq daxili məkanda mebel və aksesuarlarımızı, xarici məkan işıqlandırmasında isə binamızın sahib olduğu dəyərləri ortaya çıxaracaqdır.
Barcelonada sehrli Eyvan - Antoni Gaudi: Casa Batllo
Barcelonada sehrli Eyvan – Antoni Gaudi: Casa Batllo
Koshino House. Ashiya, Hyogo, Yaponiya. Tadao Ando, 1981
Koshino House. Ashiya, Hyogo, Yaponiya. Tadao Ando, 1981
 
İşıq binaların və bütün mebellərin estetik bütövlüyünü ortaya çıxaran əhəmiyyətli bir təsirə malikdir. Şəhər miqyasında düşünüldüyündə, son zamanlarda binaların xarici cəbhəsində istifadə edilən aydınlatma işləri, biz insanların üzərində gündüz  fərqli təsir yaratmaqdadır.
 
 
Gündüz fərqli bucaqlardan baxdığımız binalar  gecələri başqa görüntüyə bürünür sanki. İşıq, gecələri qaranlığın içərisinə gizlənmiş binaların rənglərinin, detallarının, bütün estetik dəyərlərinin ortaya çıxmasını təmin etməkdədir.
Studio Daniel Libeskind | Yəhudi Muzeyi | Berlin, Almaniya
Studio Daniel Libeskind | Yəhudi Muzeyi | Berlin, Almaniya
Granada Business Konfederasiyası - Alejandro Muñoz Miranda
Granada Business Konfederasiyası – Alejandro Muñoz Miranda
Burda ən böyük vəzifə memara aiddir. Memar, hazırladığı layihəni reallaşdırmaq adına, işıq, rəng, divar, döşəmə və tavan səthləri arasındakı əlaqəni çox yaxşı qurmalıdır. Məkanın ölçülərinə görə material seçməli, daxili məkan dizaynında düşünülmüş tərzin xaricinə çıxmamalıdır. Bu materiallar seçilərkən, içərisində istifadə ediləcək lampa növü, işığın təsiri və istifadə edilən enerji də göz ardı edilməməlidir. Daxili məkanda işığın növü, istifadə ediləcəyi mühitin növünə görə dəyişərkən insanların ehtiyacları da bu vəziyyətə istiqamət verə bilər.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s